Najczęściej kupowane

Promocje

ZWROTY / REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy

  1.       Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni (podstawa prawna: art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).
  2.       W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3.       Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
  4.       Konsument może złożyć oświadczenie według wzoru znajdującego się na stronie sklepu.



Wzór pisma zwrotu towaru do pobrania tutaj

 

Procedura reklamacji

  1.       Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
  2.       Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.qagro.pl.
  3.      Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać opis wady towaru, datę wykrycia wady oraz określenie żądania, co do sposobu usunięcia wady. Zamawiający nie może odmówić przyjęcia nieodpłatnej naprawy, jeżeli gwarantuje ona pełne przywrócenie zareklamowanemu towarowi należytych właściwości użytkowych. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji oraz udzieli odpowiedzi na podany adres poczty elektronicznej Klienta.
  4.       W przypadku uzasadnionej reklamacji, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca z 2002 roku o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.), jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.
  5.       Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie:
  6.      z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. z 2006, nr 38, poz. 266) albo innych właściwych przepisów prawa, Klient zobowiązany jest dokonać ustalenia stanu przesyłki i jeżeli nastąpiło naruszenie stanu przesyłki, zobowiązany jest niezwłocznie zażądać od Kuriera (przewoźnika towaru) sporządzenie pisemnego protokołu, gdzie szkodę stwierdzi się protokolarnie w obecności kuriera (przewoźnika);
  7.      z przepisem art. 76 ww. ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe, przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:

1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;

2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

4) szkodę, której stwierdzenie się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia stanu przesyłki oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. 

  1.       W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedający rekomenduje dla osób będących konsumentami sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedającego. W przypadku konsumenta brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do dochodzenia roszczeń od Sprzedającego z tytułu niezgodności z umową  w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; brak protokołu uszkodzenia przesyłki może uniemożliwić konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy i ustalenie odpowiedzialności osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki.
  2.       W przypadku klientów niebędących konsumentami strony ustalają, że brak sporządzenia protokołu szkody jest równoznaczny z naruszeniem podstawowych zasad wykonywania umów w profesjonalnym obrocie prawnym a Sprzedający jest wolny od odpowiedzialności w zakresie wad powstałych podczas przewozu - w transporcie. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących - niebędących konsumentami - bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane, a Sprzedający wolny jest od odpowiedzialności, chyba, że szkoda powstała z jego winy umyślnej.



Wzór pisma reklamacji towaru do pobrania tutaj


Nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu? Zostaw nam swój numer telefonu lub e-mail. Oddzwonimy